Tuesday, March 24, 2009

KATA-KATA ALUAN

Assalamualaikum Warrahmatullahi Wabarakatuh

Alhamdulillah dan bersyukur kita ke hadrat illahi dengan penerbitan blog ini oleh PIBG Sra Sg Sekamat. Di sini saya juga ingin mengambil kesempatan mengucapkan tahniah kepada PIBG Sra Sg Sekamat sesi 2009/2010 di atas usaha dan komitmen mereka.

Pihak sekolah amat mengalukan apa-apa usaha dan kerjasama dari semua pihak terutama ibubapa dan penjaga demi kebaikan dan kecemerlangan murid-murid. Tanpa kerjasama ibubapa dan penjaga kami percaya wawasan untuk melahirkan modal insan tidak akan tercapai.

Kecemerlangan akademik tidak akan membawa apa-apa makna jika pengisian rohani diabaikan. Di sinilah peranan sebuah sekolah agama dalam mendidik murid-murid supaya cemerlang dari segi rohani dan akademik.

Oleh yang demikian pihak sekolah bersama-sama dengan PIBG telah pun merancang beberapa program dan harapan pihak sekolah program ini akan mendapat sambutan dari ibubapa dan penjaga. Tanpa kerjasama semua pihak terutama ibubapa dan penjaga program yang dijalankan mungkin tidak akan berjaya.

Diakhir kalam, saya selaku guru besar SRA Sg Sekamat ingin mengucapkan ribuan terima kasih di atas segala sokongan dan kerjasama semua pihak terutamanya ibubapa, penjaga dan guru-guru.

Sekian, Wassalam.
Guru Besar SRA Sg Sekamat
Puan Ummi Zakiah Binti Ambari

No comments:

Post a Comment